Ingen bra dag

Idag har det vart en pissdag helt enkelt ,har vart allmänt trött och less på det mesta:/ men ibland så funderar jag på vad det är som gör att man har som
Här pissiga dagarna och inte jämt vaknar med ett leende på läpparna?! För har man 3 underbara barn och en sambo som man älskar högt så borde inte dom här jobbiga dagarna finnas, men som vilken vanlig människa som helst så var det min tur att vakna på fel sida idag:/
Allt har vart fel , allt någon sagt eller gjort har vart fel... Allmänt jobbigt har det vart , fram till klockan 1 då min älskade systerdotter kom på besök och jag fick en dos av bebis nos... Underbart att se denna lilla tös<3 ska göra allt för henne och verkligen finnas där för henne när hon behöver och vill!!
Älskar dig mosters pärla <3

Är fruktansvärt jobbigt att se min syster må dåligt , vet vad hon går igenom , vet precis vad hon har att vänta sig ... Och det värsta är att det finns inget vi kan göra mer än att stötta henne!! Älskar dig syster och allt kommer bli bra på ett eller annat sätt !!

Tomas tog izabelle och åkte till br så hon fick köpa lego friends:) hon fick pengar i present när hon fyllde så nu har hon börjat samlat på detta lego :)
Jag och Flizan begav oss hem till mamma/mormor medans så Flizan fick mysa med bästa mormor och jag vila armarna en stund :)

Nu sover mina prinsessor och jag ska förhoppningsvis göra detsamma strax...

Ha en underbar kväll där ute och glöm inte att pussa era barn en extra gång ikväll/natt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammatilltrejuveler.blogg.se

livet som 3barnsmamma

RSS 2.0