Det kan förändras...

Vissa saker som händer får mig verkligen att greppa tag om mig själv och inse hur bra jag har det , 3 underbara barn och en underbar sambo Och jag klagar på att det är jobbigt med Flizan när hon gnäller å gnyr och bara vill vara med mamma... Men jag ska vara ärlig, jag kommer hädanefter njuta av det och se det mysiga i det för allt kan förändras på 1 sek... Och mitt mamma hjärta värker när jag tänker på er och hur mycket ni skulle vilja ha det som jag har och hur mycket ni gråter och saknar .. Man kan aldrig sätta sig in i hur ni mår eller känner men en sorg är en sorg och jag hoppas ni en dag kan se tillbaka på den lilla stunden ni fick med era barn med ett leende på läpparna och minnas det fina ist för att känna hat och smärta för att Gud tog dom tillbaka !! Alla ni änglar föräldrar där ute, jag sänder er all min kraft och styrka ... Mina tankar finns hos er och ljuset brinner för era små vackra änglar som vakar över er
Jag gråter för er , hela eran familj ... 2 ggr på 11 dagar , ni finns i mina tankar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammatilltrejuveler.blogg.se

livet som 3barnsmamma

RSS 2.0